imam hatibim

fotograf-0008.jpg

bu gün itibariyle uğradığım canım okulumu (mezun olmama rağmen hala uğrarım yukarıda :-) ) özlediğimi daha iyi anlıyorum.
İmam hatipli olma hakkını verdiği için Rabbime ne kadar şükretsem azdır.
bu okulun sıralarından geçtim pişerek.kimler tanıdım ve nasıl ideallerim gelişti hepsi bir bir geçerken gözümün önünden flashback misali,
hayatımın şu anki ve gelecekteki (Rabbimin izniyle) her adımım bu eğitime göre de atılacak.
şu an ki pozisyonum (mesleğim inşaAllah okul bitince) tam ideallerimi gerçekleştirme olanağı sağlayacak bana(Rabbimin izniyle)
o zaman da diyeceğim gür bir sedayla :
“BEN İMAM HATİPLİYİM!” diye…
Allah cc razı olsun edeben daimen bunu bana yaşatanlara…
MimNun

13 responses to “imam hatibim

  1. balıkesir i.h.l den şeyma

    selamün aleyküm ben de İMAM HATİPLİYİM fakat hakkını veremiyorum ne yaparsam yapayım olmuyo işte olmuyo hep nefsime yenik düşüyorum yardım edin kardeşlerim içim sızlıyo parklarda el ele tutuşup sigara içen imam hatiplileri görünce =(((

  2. esselamu aleykum arkadaşlar.ben de bir imam hatip aşıpıyım.gurur duyuyorum okulumla.NE MUTLU İMAM HATİPLİYİM DİYENLERE….

  3. S.A NE MUTLU SIZE KI IMAM HATIPLISINIZ KESKE DEMEKTEN NEFRET EDERIM AMA KESKE BENDE BIR IMAM HATIPLI OLSAYDIM… O KADAR OZENIYORUM KI SIZ VE SIZIN GIBILERE ANLATAMAM… NE GUZEL SIZ AHIRETINIZI KURTARMISSINIZ BENSE HALA DUNYAMI KURTARMAK ICIN CALISIYORUM.. NOLUR DUALARINIZDA BANA DA YER VERIN SIZIN DUALARINIZA IHTIYACIM VAR ALLAH EBEDEN RAZI OLSUN SIZLERDEN (DUA DILENCISI)

  4. esselamu aleykum; ben imam hatip lisesine babamin zoruyla gittim .. o zamanlarin cahilligi diye düsünüyorum gitmeme istegimi .. Rabbim babamdan razi olsun beni o okula kayit ettirdigi icin.. yoksa hayati böyle anlayamazdim .. i-H-L baslayinca cevremden bir cok arkadasim uzaklasti.. ama manevi anlamda dostluklar edindim ..
    lisenin son senesi okulun bitmesi icin gün sayiyorduk ..hayata bir an önce atilmak icin .. ama bilemiyorduk hayatin en güzel demlerinin okul caglari oldugunu .. tek sorumlulugumuz derslerimizdi .. sinavlardan terfi ettik ama bizi en cetin sinavlar ondan sonra bekledi..
    öyle bir okuldan belge aldigima ne kadar sükretsem azdir..lakin su bir gercek ki bundan 14 asir önce imam hatip diye bir kavram yoktu imam hatipliyim demek istemeyi degil bir islam gencligi olmayi hedeflemeliyiz.. Kur an in tarif ettigi bir genclik olabilmek icin caba gösterelim yeter..cünkü Allah katinda insanlar imam hatipli ya da baska bir sey diye degil TAKVAsiyla ölcülecek ..

  5. selamunaleyküm MimNun…

    Gercekten Allah senden ve senin gibilerden razi olsun kardesim… icimdeki iman’i yeniden alevlendirdin siten sayesinde…

    Benimde birzamanlar Dini bir sitem vardi.:)

    Seninle irtibata gecmek istiyorum… Mümkünse beni MSN’ine eklersen ve mail yolu ile ulasirsan sevinirim:)

    Bir Site acmak istiyorum bende, ama seninkine destek verirsem daha hayirli ve faydali olacagina inaniyorum:)

    Selametle

  6. aleykum selam veysel kardeş
    imam hatipli bir kardeşi burda görmek ne büyük bir mutluluık
    imam haipli olmak tekrar söylüyorum
    ayrıcalıktır.
    wesselam

  7. slm BENDE İMAM HATİPLİ VE İMAM HATİP SEVDALISIYIM İMAM HATİPLİ OLMANIN BİAYRICALIK OLDUGUNU UNUTANLARA
    BU TARAFTA HAKKIMIZI YEDİLER AMA AHİRETTE GÜLECEK OLAN BİZLERİZ
    ADIYAMANDAN VEYSEL ÖZDEMİR
    ADIYAMAN LİSELİ DEYİLİZ Kİ ÖNÜMÜZ AÇIK OLSUN
    ANADOLU LİSELİ DEYİLİZKİ EK PUANIMIZOLSUN
    BİZ İMAM HATİPLİYİZ VATAN SAGOLSUN

  8. “dut ağacı”
    esselamu aleyk
    haklısın koyalım kardeşim.
    imamhatip sitelerinde ben hep varım üüyeyim yani.
    imamhtipliyim.com kapalı.
    imamhatip.com ve
    imamhatip.info ve
    imamhatip.biz
    gibi siteleri biliyorum.
    olabilr reklamlarını yapmak.
    bağlantılara yazıyorum ben.
    dua ile…

  9. “MİMTI”
    esselamu aleyk
    önce hoşgeldin kardeşim
    imam hatipli olman çok güzel heleki böyle onunla guru duyman ve onu savunman.
    Allah cc artırsın.
    önünüz açık olsun
    madden kapanmış olabilir ama sen çalışarak ve tevekkül ederek önünü açabilrsin.
    dua ile…

  10. Dut Ağacı

    dostum ne yapalım biliyor musun
    imam hatiplilerin bi sitesi vardı onu bulalım
    imam hatipliyim com muydu neydi tam hatırlamıyorum

    bloklara onun reklamını koyalım?
    daha çok imam hatipliyi toplamış oluruz
    ne dersin :)

  11. s.a mimnun abi ben mimtı bazı nedenlerden dolayı giremedim siteye ozlemisim sizin imam hatipli olduğunuzu bilmiyordum ben de hergun goruruyorum yani gormek zorundayım çunki orda okuyorum gerçekten imam hatipli olmak buyuk ayrıcalık önü kapalı olsada… ne kadar kapatırlarsa kapatsınlar yine de ben okulumu seviyorum ablalarım da kalıyorum arada yani orda geçirdiğim gunleri hiç biseye değismem arkadaslarımdan bazıları isteyerek gelmemisler ama yinede sevecekler okulu sevilmicek gibi değil allah kalplerini açar insallah
    insalah ihl nin önünü açarlar da rahat ederiz ama açsalarda çamasalar da ben okulumdan vazgeçmem
    dua ile …

  12. esselamu aleyk
    ben de okula giderken görüyorum imam hatibimi her gün.
    İmam hatipli olmak bir ayrıcalıktır.
    hele ki dut agaci dostum da imamhatipliymiş.
    maşaAllah :-) daha memnun oldum şimdi dostum :)
    imam hatipliler olarak blloglardayız .:))
    bizim zamanımızda da harika insanlar vardı. hele ki abiler ablalar.hey gidi günler.
    şimdi okula ziyarete gittiğimde bazı şeyler görüyorum ama Allah cc düzeltir inşaAllah.
    onlar o ihl kapısından girmişler ya onlara yeter . hakkını da vermek lazım ama.
    inşaAllah hakkını verenlerden oluruz.
    öss de önleri kapalı olsa da hala geliyorlar ihlye.
    ihl gençlerini tebrik etmek lazım
    bu konuda ne kadar koşacak konu varmış
    bıraksam klavyeyi gidecek :)))
    dua ile ihlli dostum dut agaci…

  13. Dut Ağacı

    Elhamdülillah bende severim okulumu :)
    Canım imam hatibim benim
    İşyeri yolumun üzeridir benim okulum, hergün işe gelirken ve giderken görürüm.
    Görürüm de içim sızlar bazıları.

    Biz okurken kum gibi öğrenci kaynardı, Kur’an sesleri yükselirdi, kütüphanesi öğrenci dolardı.

    Şimdi bakıyorum bahçede birkaç temiz yürek, sadece o kadar…

Bir Cevap Yazın

