ben SENİ görmeden sevdim EFENDİM

Image Hosted by ImageShack.us

Ey bizlericin gönderilen son PEYGANBER
Ben seni görmeden sevdim EFENDiM

Hic kimse sevilmedi senin kadar

 Ben seni görmeden sevdim EFENDiM

Veysel Karani olamasamda

 Kapina yüzümü süremesemde

 Rüyamda hayalin göremesemde

 Ben seni görmeden sevdim EFENDiM

Ebubekir Siddik olamasamda

Yunus Emre gibi yanamasamda

Rüyamda hayalin göremesemde

Ben seni görmeden sevdim EFENDiM

Heran dilimdedir mübark adin

Sana gelemedim icimde yangin

Ahirettir benim enson duragim

Ben seni görmeden sevdim EFENDiM

Tek bir dilegim var yüce ALLAH tan

Cennette seninle görüssem biran

Doya doya bakip kokun koklasam

Ben seni görmeden sevdim EFENDiM

israfilim günahim cok ALLAH im

Sefaat etmessen ben neyaparim

Cehennemde cayir cayir yanarim

Ben seni görmeden sevdim EFENDiM

alıntıdır

One response to “ben SENİ görmeden sevdim EFENDİM

  1. s.a.
    çok güzel bir şiir
    şefattine nasip eylesin Rabbim…

Bir Cevap Yazın

