selam aleyk

çocuklara haccı ve namazı öğreten sevdiren bir video

7 responses to “selam aleyk

  1. Allah sizdende razı olsun.benim mesenem….

  2. Allah sizdende razı olsun.benim mesenem ,,,

  3. mimnun kardeşim benim asıl mesenem bu yeni açtım önceki yeğenimindi.mesajını bekliyorum inşallah gelir.allah sendende razı olsun.

  4. ravza kardeşim
    e-mail adresine mesaj gönderiyorum ama bir sorun var heralde gitmiyor.
    e- mail adresini kontrol eder misin?
    kardeşim Allah cc razı olsun şimdiden.

  5. amin amin
    Allah cc razı olsun

  6. EN GÜZEL DİN İSLAM DİNİ ALLAHA HAMD OLSUN BİZİ MÜSLÜMAN OLARAK YARATTI.EN GÜZEL İNSAN AHLAKCA EN GÜZEL OLANIDIR.ALLAH BÜTÜN MÜSLÜMANLARA İMAN ZENGİNLİĞİ VE GÜZEL AHLAK VERSİN.AMİN SELAM VE DUA İLE

Bir Cevap Yazın

