güllere vurgunum

Image Hosted by ImageShack.us

Güllere vurgunum güllere sevdalı,
Bana güller derin kırmızı güller verin

Kan rengi hüzünlü şehit edalı,

Bana güller derin kırmızı güller verin

Güller ağlar bana bu derdi güller anlar

Bana güllerimi güllerimi verin

Gül yüzlü şehadet gülleri derin,

Gül kokulu yâre, yâre gönderin

Ölsem ölsem yine dirilsem derim,

Bana güller derin kırmızı güller verin

Güller ağlar bana bu derdi güller anlar

Bana güllerimi güllerimi verin

Gün olur yaprağı düşer güllerin,

Bu can ten evinden çıkar giderim

Sevdam güle döner ben de gülerim,

Bana güller derin kırmızı güller verin

Güller ağlar bana bu derdi güller anlar

Bana güllerimi güllerimi verin

17 responses to “güllere vurgunum

  1. bu ilahiyi çok seviyorum 🙂

  2. bu ilahi bence de çok güzel

  3. benim en sevdiğim ilahilerden birisi de bu ilahidir çünkü ben de gülleri çok severim hem de en kırmızı olanları benim kmüçükm bir bahçemde kıpkırmızı açan bir gül ağacım var ablam ve kardeşimin gülleri de var ama ikisininki de pembe onun için evde tek ben güllere vurgunum ilahisini dinliyorum ve bu ilahiyi çok beyeniyorum.

  4. bu ilahiyi önceden çok az dinlemiştim dün gece sahurdan sonra uyumaya yakın televizyonda duydum bugün dinledim ve çok etkilendim sözleri çok anlamlı ve derinlere gidiyor bu ilahiyi kim hazırlamışsa Allah ondan razı olsun duygu yüklü bir ilahi emeği geçen herkesi tebrik ediyorum

  5. bu ilahi insanı huzura kavuşturacak hayeller kurduracak kadar güsel dünyadan bıkan derdi olan sevgili özlemi çeken sevgilisinden ayrılan herkesi rahatltmaya yetebilecek bir ilahi………….

  6. bu ilahiyi çok seviyorum ama notalarını istiyorum bulamıyorum bana yardımcı olursanız sevinirim

  7. bu ilahi en sevdiğim ilahi bu ilahi mehmet eminay mustafa demirci daha güzel söylüyor ama mustafa demircide güzel söylüyor

  8. çokkk güzel ilahi

  9. en sevdiğim ilahi çok güzel gülleri çok severim

  10. şühedaaa

    gerçekten çok güzel bi ilahi ve tabiki özellikle mustafa demircide çok güzel söylüyor allah ondan razı olsun:)

  11. çok seviyorum bu ilahiyi

  12. bu ilahi bence insanı rahatlatan en güzel ilahilerden

  13. bu ilahiyi çoooook seviyorum hatta mevlütlerde hep bana söyletirler bu ilahiyi çok güzel söylerim

  14. bu ilahiyi çok seviyorummm çok güzel.

  15. bu ilahiyi çok seviyorum..

  16. bu ilahi çok güzel

  17. çok güzel çok istiodun al bakalım:D

Bir Cevap Yazın

