SULTANIM

Image Hosted by ImageShack.us
Tut elimden kaldır beni.

Aşkın ile yandır beni.

Haber gönder aldır beni.

Derde ferman Ey Sultanım.

Yol yürürüm yollar çamur.

Ha dolu yağmış ha yağmur.

Sana varmak bana onur.

Derde ferman Ey Sultanım.

Aşkın ile kıl derbeder,

Gönül bu derde sabreder

Aşktan gelen aşka gider.

Derde ferman Ey Sultanım.

Yola düştüm yarda kaldım.

Güle düştüm harda kaldım.

Dile düştüm darda kaldım.

Derde ferman Ey Sultanım.

Yollarımı sana getir.

Her sonucu sende bitir.

Yiteceksem sende yitir.

Derde ferman Ey Sultanım.

Sultanım. Sultanım

HZ-MUHAMMED.NET

11 responses to “SULTANIM

  1. çok teeşekkürler ben kuran kursundayım hocanın dediği ilahi tam burada çok teşekkürler

  2. melda (eren)

    ARKADAŞLAR İLAHİ YANLIŞ OLDU KUSURA BAKMAYIN ŞİMDİ DOĞRUSUNU YAZIYORUM

    AMAN ÇEŞME
    AMAN ÇEŞME CANIM ÇEŞME
    SEN AHMEDİ GÖRMEDİN Mİ?
    BİRAZ ÖNCE ABDEST ALDI
    ŞU KARŞIKİ CAMİYE SOR

    AMAN CAMİ CANIM CAMİ
    CAN AHMEDİ GÖRMEDİN Mİ?
    BİRAZ ÖNCE NAMAZ KILDI
    ŞU KARŞIKİ ÇARŞIYA SOR

    AMAN ÇARŞI CANIM ÇARŞI
    NUR AHMEDİ GÖRMEDİN Mİ?
    BİRAZ ÖNCE KEFEN ALDI
    ŞU KARŞIKİ KABİRE SOR

    AMAN KABİR CANIM KABİR
    MUHAMMED’İ GÖRMEDİN Mİ?
    ŞİMDİYE KADAR SİZİNDİ
    ŞİMDİ İSE BİZİM OLDU

  3. sultanım ilahisini çok beğeniyorum. ben kur’an kursuna gidiyorum kur’an kursun bir arkadaşım o bu ilahiyi güzel söylüyor ama sultanım yazan yerleri çok abartarak uzatıyor. ilahiyi bu şekilde söylemesi ilahinin güzelliğini bozuyor.neyse ben ilahi dinlemeyi çoooook seviyorum. fakat bu dinlediğim en güzel ilehiler arasında 3. sırada yer alıyor benim için çünkü bu ilahinin sözleri çok anlamlı ve çok güzel o yüzden bun ilahiyi çok seviyorum…

  4. BEN İLAHİ PEK DİNLEMEM AMA BU İLAHİ SÜPERRRRRRRR

  5. bu ilahiye bayılıyorum

  6. bende ses dosyası vardı. ilahiyi dinleyerek yazmaya çalışıyordum. allah bunu gönderenden razı olsun. küçük bir şeyle koskoca sevaplar kazansın. bunda olduğu gibi. bu ilahiyi sözlerinden dolayı seviyorum. Çok anlamlı ve inşallah bütün sevenlere dua sözleri hükmüne geçer… :]

  7. Yollarımı sana getir.

    Her sonucu sende bitir.

    Yiteceksem sende yitir.

    Derde ferman Ey Sultanım.

    AMİN İNŞALLAH, ALLAH C.C. RAZİ OLSUN
    ZAMAN AKAR OLMUŞ
    ÖMÜR BİTER OLMUŞ
    ZAMANIN AHİRİNDE,
    YOK Kİ BİTMEZ OLMUŞ…
    biter birgün yollarımız…

  8. son derece harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…

  9. bu ilahiyi çok seviyorum bunun sozlerini arıyordum gonderenden allah razı olsun

  10. Tasavvuf mistisizmini mükemmel yansıtan bir şiir

  11. Bu ilahiyi çok seviyorum.Paylaşana teşkür ederim.

Bir Cevap Yazın

