unuttuk [senai demirci]

14 responses to “unuttuk [senai demirci]

  1. kubra ozo...

    ewet unuttuk…!
    gonlunuzun we dilinizin guzelligi

  2. insan .. adi üstünde “unutan varlik ” .. unutmadik aslinda hatirlamak istemedik… unutulmaya yüz tutmus degerlerimizi hep icimizden bir ses söyledi durdu .. bahaneler uydurduk.. vaktimiz yok dedik.. kosturduk dünyanin pesinden ..ne zaman ki yorulduk ve anladik herseyin bos oldugunu hatirladik kalu bela da verilen sözü…
    Sahabeler (r.a.hum) unutma nedir bilmezlerdi .. o zamanin hafizlari ve ile fe yi bile sasirmazlardi.. neydi onlardaki bu feraset in sebebi.. gözleri harama ilismezdi… bir ezgide gecer ” Bir yabanciya degse gözleri bir ömür gözyasi cezasindalar..”

    haramlar helaller bu kadar ince bir cizgi de dururken simdi anladik degil mi niye bu kadar UNUTKAN oldugumuzu ?..

  3. Nuri AKPINAR

    Hizmet edenlerden Allah razı olsun

  4. unttuklarımızı bize hatırlattığınız için allah razı olsun

  5. unuttuk gercekten herseyi unuttuk….bu dunyada misafir oldugumuzu ne cabuk unuttuk.bu unutmalarin sonu ne zaman gelecek bilmeden ve hâla unutarak yasiyoruz.ne gariptir ki bu dunyada sanki kaliciymisiz gibi yasamayi hiç ihmal etmiyoruz.ne kadar hatirlasakta yine bu unutma kuyusuna hatirladiklarimizi tekrar yerine koyuyoruz… cok guzel bir eser.. HATİRLAMAK VE DAİMA HATİRLAMAK ÜMİDİYLE..SELAM VE DUA İLE..

  6. merhaba senai bey ben sizin eserlerinizi çok beğeniyorum esma 99 adlı eseriniz mükemmel rabbimizin adlarını şiirane bir anlatımla bizlere sundunuz.bizi aydınlatmış bu eserlerinizin devamı dileğiyle rebbiye emanet olun

  7. çok güzel allahrazı olsun

  8. Allah razı olsun keşke söylediklerinizi anlayabilseydim keşke unuttuğum nefsim olsaydı.Sizin baktığınız yer nasıl bir yer ORAYA nasıl çıkılır nasıl kalınır

  9. Ahmet Kır

    Meslekdaşımın bu güzel çalışması için teşekkür ediyorum.Çok eserler bekliyoruz.Zira artık onun verme üretme zamanı.Çok ihtiyaç var.

  10. çooooook beğendim alla hrazı olsun keske herkez anlasa ahireti benim arkadasa anlatıyorum yapma diye bazı seyleri ama bide taksa o hep unttu unutacak unutmamayıda unuttu bunu dınletecem ona belki ise yarar tekrar allah razı olsun tesekkurler

  11. merhaba senai abi sizin yorumlarınızı çok beğeniyorum fırsat buldukça takip etmeye çalışıyorum ve size sevgim artıyor başarılarınızın devamını diliyorum esselamün aleyküm

  12. kalbi güzel,amacı güzel insanlara ne denir ki RAHMAN sayınızı arttırsın demekten başka……….cok güzel agbi yazıların,kliplern.YÜREGİNE SAGLIK

  13. hatıcekose

    sesınız yorumunuz cok guzel dılnıze gönlunuze sağlık Allah sızın gıbılerı eksık etmesıncok beğendım

  14. senai abi inanılmaz güzel olmuş Allah sizi eşinizle beraber cennette birbirinize eş eğlesin bu arada bizede dua etmeyi unutmayın Allah emanet olun

Bir Cevap Yazın

