vahyin penceresi [mustafa islamoğlu_ hilal tv]

7 responses to “vahyin penceresi [mustafa islamoğlu_ hilal tv]

  1. sayın SIDIKA
    Mustafa İslamoğlu hocamıza kendi sitesinden ulaşabilirsin biz sadece ondan alıntılar yapıyoruz.

  2. SLM HOCAM BENİM BABAM…..[editor] SİZİNLE KONUŞMAK İSTİYORUM BAZI SORUNLARIM VAR ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM .

  3. mrb hocam size teşekkür ederim.Kitablarınızı begeniyle okuyorum.Kitablarınızda huzur buluyorum.yaşadıgım şehrin bunaltıcı ortamından bi nepzede olsa uzaklaşıyorum.TEŞEKKÜR EDERİM HOCAM ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN.
    BEN İSTANBUL’DAN ABUZER ORDU

  4. Hocam menemen olaylari 23/12/1930 olmustur yakinda yildönümü dur

  5. hocam takildiginiz menemen olaylari 23/12/1930 da olmustur cok yakinda yil donumu selamlarimizla.

  6. Selamun Aleyküm,hayırlı akşamlar.Ben Adıyaman dan Zehra İDE.Sizi yaklaşık 2 yıldır bu programla tanıdım.Sonra kitaplarınızı aldım.İmkanım olduğu sürece takip ediyorum.2 yıldırda hafızlık kursunda okumaktayım.Sizin Allah’a olan muhabbetiniz beni çok etkiliyor.İnşaallah sizin gibi ihlaslı ve Kur’an-ı yaşayan bir insan oluruz.(AMİN)Dualarınızı bekliyorum.Rabbim sizden ve bizden razı olsun inşaallah…

  7. ridvanaksoy

    boyle bir program yaptıgınızdan dolayı hepinizde Allah razı olsun boyle programların devamını cenabi Allahtan niyaz ediyorum

Bir Cevap Yazın

