amenna

Image Hosted by ImageShack.us
AMENNA
ADALETİNE AMENNA AZAMETİNE AMENNA
AMA BİZ ACİZ KULLARINI MERHAMETLE YARGILA
SANA LAYIK KUL OLAMADIK(3)
DOĞRUYU BİTÜRLÜ BULAMADIK(3)
SÖZÜMÜZE SADIK KALAMADIK(3)
ŞİMDİ AFFETSEN BİZİ,MERHAMETİNE MUHTACIZ
ŞİMDİ AFFETSEN BİZİ,MAĞFİRETİNE MUHTACIZ
ADALETİNE AMENNA AZAMETİNE AMENNA
AMA BİZ MÜCRİM KULLARINI MERHAMETLE YARGILA
SANA LAYIK KUL OLAMADIK(3)
DOĞRUYU BİTÜRLÜ BULAMADIK(3)
SÖZÜMÜZE SADIK KALAMADIK(3)
ŞİMDİ AFFETSEN BİZİ,MERHAMETİNE MUHTACIZ
ŞİMDİ AFFETSEN BİZİ,MAĞFİRETİNE MUHTACIZ

13 responses to “amenna

  1. çooooooookkk güzelll bi ilahii!!!

  2. mukemmel olmus allah razı olsun

  3. tunahan kuru

    ben mustafa cihatın ezgilerini çok sevdim.keşke daha önce dinleme fırsatım olsyadı.her yerde mustafa cihatın ezglilerini sölüyom

  4. evet ben de dinleme cabasinda olup da dinleyemeyenlerdenim..

  5. Çok Güzel Ama Stede Nasıl Dinleyeceğiz? Bilmiyorum hadi Bay!!!!

  6. Mustafa Cihatın sesi bi başka yaaaa

  7. s.a ben sadece bu ilahiye diil Mustafa Cihatın tum ilahilerine bayılıyorum çok tatlı konserie gitmistim onu tekrar bafraya bekliyorumm

  8. bu ilahi çokkkkkkkkkk güzel mustafa cihatı samsun’a bekliyoruzzz

  9. bu ilahiyi söyleyen Mustafa Cihat

  10. çok güzel bir ilahi söylemekten ve dinlemekten bıkmıyacam galiba:)

  11. bu ilahiyi meltem tvde dinledim biçok kez ;ama kimin seslendirdiğimi bilmiyorum bilen varsa benimle paylaşabilirmi lütfen ?

  12. şehadet

    s.@ abi çok güzel olmuş kayseriye de bekleriz )) @.e.o.

Bir Cevap Yazın

