onlar öndeler…[alper]

28 responses to “onlar öndeler…[alper]

  1. çok guzel super ben çok seviyorum

  2. ben bu ezgiyi ilkm defa marmara fm de dinledim gercekten muhteşem Allah eser sahibinden razı olsun başarılar

  3. Onlar Allahin Sevgilisini görenler..
    Onlar Resulün Sadik Arkadaslari..
    Onlar ki Ashab-i Güzin..!

  4. çok güzel bir ezgi alperden böyle güzel ezgilerin devamını bekliyoruzzzz

  5. cok guzel bı ılahı yapanlar cok guzel yapmıslar ben cok sevıyorum bu ılahıyı

  6. slm herkese.nasılsınız.ben bu ezgiyi dinlerken göz yaşım sel gibi akıyo.ben diyorum keşke bende o zaman yaşasaydım da islamiyete karşı gelenleri bi güzel akıl edeyim.ama olmadı.ben en çokta hz.hamza (a.s)ın şehit edilen yeri bana büyük bir acı veriyor.kısaca özetlemek gerekirse gerçekten bunu yapanlardan allah razı olsun.bu inkarcılara güzelce bir ibret olsun.iyi günler.allah başarınızın devamını nasip eder inşallah.yinede allah razı olsun.

  7. Bize bölesine güzel duygular hissettiren bu eserde emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler.Allah onları cennetine koysun…

  8. allah şefaatlerine bütün ümmet-i Muhammed’i nail eylesin

  9. Allah bize de onların yolunda yürümeyi nasip etsin inşallah. emeği geçen herkesten Allah razı olsun

  10. tuğba nur

    o kadar güzel olmuşki dinlemeye doyamıyorum.onlar bizim halimizi görseler ya gülerlerdi ya da yüzümüze tükürürlerdi.rabbim şefaatlerine nail eylesin.[amin]

  11. herkes gibi ben de çok beğenmiştim bu ilahiyi ilk duyduğumda. nihayet bbuldum tamamını. vesile olnlardan Allah razı olsun

  12. ne güzel bir ilahi cok etkilendim herzaman dinliyorum emegi gecen tüm arkadaşlara sonsuz tşk

  13. cok güzel bi ilahi allah bunu yapandan razı olsun

  14. çoooooooooook guzel olmus hergun arkadasımla bunu soyluyoruz bu ezgiyi dinlidikçe gozlerım doluyor allah razı olsun

  15. Gerçekten çok güzel bir ezgi.Başarılarınızın devamını dilerim.

  16. bayılıyorum bu ezgiye….başarılarının devamını dilerim…aeo…fiiemanillah

  17. insana ahıretı hatırlatan cok guzel bı ılahı olmus.boeyle bı ılahı yazanlardan Allah razı olsun.sahabı efendılerımız gıbı yasamak dıleğiylee…..

  18. cok guzel we cok anlamlı insana huzur weren we bazı seylerı dusunmemıze yardımcı olan,ve sahabe efendılerımızın fede-akarlıugını anlatıyor.bızım nekadar gerıde kaldıgımızı gosterıor.ins ona layık kardes oluruz.hazrlayan,yazanlardan ALLAH razı olsun

  19. gerçekten ben ve çook sevdiğim arkadaşlarım bu ilahiyi çook seviyoruz.bence çook güzel.başarılarınızın devamını dileriz

  20. çok güzel ilahi emeği geçen herkesten Allah razi olsun

  21. çok güzelbir ilahi olmuş insanın derin duygular içine kapılmasına yolaçıyor içindeki manevi duyguyu zirveye çıkarıyor bu ilahide emeği geçen herkesten ALLAH RAZI OLSUN cennette peygamber efendimiz[sas] in sancağı altında buluşmak dileğiyle

  22. gerçekten çook güzel çook beyendim başarılarınızın devamını dilerim

  23. ya ben bu ezgiyi dinleyince çok duygulandım çooooooooooooooooooooooook güzel bir ezgi allah bu ezgiyi yayınlayanlardan söyleyenden razı olsun cennette buluşma dileği ile hayırlı günler

  24. süperr bi ezgiiii…Sahabe efendilerimizin nasıl vefalı,fedakar olduklarını çok ii anlatıo.

  25. t_u_n_n_a

    çok güzel bir ilahi konserine gitmek isterimm

  26. müthiş bir ezgi insana bu duyguları yaşatcak eserler üreten insanlardan ALLAH RAZI OLSUN…

  27. Bu ilahi benim için çok değerli. çünki Hz. Zeyd’in hayatını oynadığımız tiyatroda bunu izletiyoruz… Emeği geçen herkese çok teşekkür ederiz.. ALLAH razı olsun sizlerden…

  28. fatmadan

Bir Cevap Yazın

