online hatim!

 

online hatim yazının devamında…

www.islamiyet.gen.tr/kuran/online_hatim.php

3 responses to “online hatim!

  1. S.a.
    Bire bin yazilan bu gecede,
    dua edelim Rabbimiz`e,
    $efat dilenme zincirinde, u
    nutmayin bu fakiride..
    Kadir Gecemiz tüm islam alemini
    mubarek kilsin..
    Barbunya

  2. Sizlere ilginç bir Kuran-ı Kerim sayfasıda ben tavsiye etmek istiyorum:

    http://www.hatim-online.com/

  3. selamın aleykum sizin ilahilerinizi çok seviyorum

Bir Cevap Yazın

