ne güzel [mustafa cihat]

9 responses to “ne güzel [mustafa cihat]

  1. neden şarkıları tvlerde yayınlanmıyor. yani senin gibi bir ses daha olsaydı hadi neyse yok ki aslında iyide yayınlanmıyor

  2. sizin ve sizin gibilerden ALLAH razı olsun.ilahilerinizi çok büyük bir hazla dinliyorum ve herkese sizi tavsiye ediyorum.Bu arada ben IĞDIR dan yazıyorum.sizlere başarılar diliyorum.

  3. SELAMUN ALEYKÜM SİTE ÇOK GÜZEL OLMUŞ BEN BATMANDAN YAZIYORUM BUNLARI SİZE YANIMDA KARDEŞLERİM VE KUZENİM VAR ALLAH RAZI OLSUN TEŞEKKÜR EDİYORUM TÜM MÜSLÜMAN ALEMİNİN ADINA.

  4. sitenin sahibine “ya habibi ya Muhammedi” asm seslendiren all mazam hakkında bilgi verirmisiniz nereli olduğunu başka klibi varmı sizden rica ediyorum böyle bir site açtığınız için teşekkür ediyorum Allah sizden razı olsun

  5. teşekkürler çok güzel olmuş Allah razı olsun

  6. nurulislam

    ALLLAH RAZI OLSUN ÇOK GÜZEL

  7. selamin aleykum.dediniz gibi cok guzel 🙂

  8. sevgili kardeşim
    güzel temennilerin için çok teşekkür ederim
    Allah cc senden de razı olsun…
    hastalarına şifa versin…
    dua ile

  9. YALNIZ AŞIK

    YALNIZ AŞIKTAN SİTENİN MEÇHUL SAHİBİNE!!!!DÜNYAYA BİR DAHA GELSEM SEVGİLİM-ARAR BULURUM YİNE SENİ SEVERİM-CENNETİ DEĞİŞMEM SAÇININ TELİNE-ÖMRÜMÜN YETTİĞİ KADAR SENİ SEVERİM!!!!!!!! ALLAHA(C.C) EMANET OL DEĞERLİ KARDEŞİM!!!!!

Bir Cevap Yazın

