mustafa cihat’tan seçmeler

BIRAKIN

gözlerinden sürgün oldum bu hayatın yar
boşa geçen günlerime kim ağlasın vay

bırakın dağlar yürüsün aman aman
bırakın yollar yürüsün aman aman
bırakın sevdam büyüsün aman aman el aman

şurada bir mecnun varmış yanmış desinler
şurada bir garip varmış ölmüş desinler

3 responses to “mustafa cihat’tan seçmeler

  1. ben böyle bi ilahi hayta duymamistim ben mustafa chiatin ilahisin cok ama cccccoooookkkk seviyorum

  2. s.a çok güzel ezgi sizden de kötü bişe beklenmez ki zaten sevgi ve dualarımla s.a

  3. ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR TEŞEKKÜR EDERİM BOYLE BİR ŞİİRİ BİZLERE SUNDUGUNUZ İÇİN ARKADAŞLARIMDA SİZLERE SONSUZ TEŞEKKÜRLERİNİ İLETMEMİ SÖYLEDİLER

Bir Cevap Yazın

