mustafa cihat’tan seçmeler

EMANET

bu eskimiş sayfalarla
tükenmiş kalem yaren
emanetimdir sana
sakın saklama

hatırlatmasın anımsatmasın
unutmayı seçiyorum umursatmasın

gün olur bir gün
geri dönersem
beni tanıma bana bakma
anılarımı geri istersem
sefilim sanma bana kanma

bu sarmaşık duygularla
tükenmez çilem yaren
emanetimdir sana
sakın saklama
http://www.mustafacihat.com

8 responses to “mustafa cihat’tan seçmeler

  1. emeginize saglık. blogunuz ve konusu süpermiş. başarılar

  2. busra kıbris

    guzel ama muzik cok ön planda

  3. çok güzel ilahi olmuş başarınızın devamı dileğiyle

  4. çok güzel ilahi olmuş

  5. selamün aleyküm arkadaşlar.bende sizler gibi mustafa cihat hayranıyım.ama emanet parçasında neyi kasdediyo anlayamıyorum.yardımcı olurmusunuz.selam ve doa ile.allaha emanet olun

  6. mustafa cihatın eserleri harika çokk beğeniyorum özellikle emaneti herkezin dinlemesini tavsiye ediyorum

  7. mustafa cihadın ilahileri çoooooook güzel herkesin dinlemesini arzuluyorum özellikle emanet

  8. gercekten cok güzel hissettiriyor biçok seyi.
    kısa ve öz anlatıyo…

Bir Cevap Yazın

