HER GÜNE BİR DUA

6 MAYIS 2007

Rabbim,bu küçük bebeği aşkının sinesinde büyüt ve
inayetinin göğsünden ona süt ver.

SEN benim Rabbim Halıkım ve Mabudum olduktan sonra…

Allahım cc, Sen benim Rabbim Halıkım ve Mabudum olduktan sonra, iki dünyanın hayatını da kaybetsem ve kainat bütünüyle bana düşmanlık etse, ehemmiyet vermememliyim. çünkğ ben Senin mahlukun ve masnuunum. sonsuz gnahkarlığım ve insana değer kazandıran sair güzel hasletlerden nihayetsiz uzaklığımla beraber,Senin ile bir alaka ve intisap cihetim var. işte Senin böyle durumdaki bir mahlukunun lisanıyla niyaz ediyorum. EY HALIKIM, EY RABBİMEY MALİKİM, EY MUSAVVİRİM,EY MABUDUM! Esma-i Hüsnan, İsmi Azamın, Kur’an-ı Hakimin,Habib-i Ekremin, Kelam-ı Kadimin, Arş-ı Azamın ve bir milyon ihlas suresinin hürmetine bana merhamet et! YA ALLAH cc YA RAHMAN YA HANNAN YA MENNAN YA DEYYAN cc.

her güne bir dua kitabından alınmıştır.

One response to “HER GÜNE BİR DUA

  1. Allahim !!
    Bana
    Sevgini,
    Seni Sevenin Sevgisini
    Sevgine beni yaklastiracak seyin sevgisini nasip et..
    Ve Senin Sevgini soguk sudan (sicak günde)
    Benim icin hada sevimli KIL.

    … :::GÜLÜN ÖZÜNDEN AGIT:::….
    Adim güL oLsa da agLar gözlerim
    Özümü gözyasiyla yogurmus Rabbim…
    ( iktibastir)

Bir Cevap Yazın

