kurudum…

Kurudum…
Bir gün gelir de su verirsen gönlüme,
Ağlatırsın beni bu gülmez halimle.
Hadi söyle herkes gibi sen de:
“Kalmadı kalmaz bu dünya sana.
Solmadı solmaz sevdam ama.”

Yoruldum…
Bir gün gelirse tutuverirsen elimden,
Yakalarsın beni en yalnız halimden
Konuş, ne oldu, susmazdın ki sen:
“Kalmadı kalmaz bu dünya bana.
Solmadı solmaz sevdam ama.”

Mimnun’a aittir.

3 responses to “kurudum…

  1. amin amin amin mimnun kardeşim müslümanın müslüma duası makbuldür.allah dualarımızı. kabul eder.inşAllah şiirleriniz ve dualarınız o kadar içtenki sizle olmak.sizinle konuşmak çok güzel size e.mel adresimi yazdım eğer bir mahsuru yoksa sizde e.mel adresinizi benim e meil adresime yazarsanız çok sevinirim.Allah yar ve yardımcınız olsun selam ve dua ile

  2. amin amin amin
    ravza kardeşim
    ne güzel dualar ediyorsunuz.
    sizin de ne muradınız varsa vere Rabbim hayırlsıyla.
    cennet cemalle müşerref olunuz inşaAllah
    sevdam solmasın amin.
    sevdiğim bir sözdür”mecazdan geçtim sözüm mana.”
    mana alemindeki o yüce sevgiye ulaşmak nasip olsun ve ona layık olmak.
    dua ile..

  3. şiirin çok güzel yüreğine sağlık mimnunkardeşim allah yolunu açık etsin.sevdan solmasın.allah her iki dünyada sevdiklerimizden ayırmasın.allah yar ve yardımcın olsun.selam ve dua ile.

Bir Cevap Yazın

