“Güllerin Efendisi” ilahisi eşliğinde video

31 responses to ““Güllerin Efendisi” ilahisi eşliğinde video

  1. çok güzel
    en sevdiğim,beni alıp efendime götüren sözlere sonsuz teşekkürler ederim.

  2. ben bunu nasıl kaydedebilirim yardımcı olurmusunuz

  3. gerçekten çok güzel olmuş yani tek kelimmeyle harika .
    herkezin bu ilahiyi dinlemesini istarim

  4. muhteşem tek kelimeyle harika

  5. çok güzzel bi ilahi allah şükürler olsun tövbemi çekdim huzur islmada cok rahatım sanki yeni dogmuş bebekgi

  6. sümeyye

    bunu face de paylasabılırmıyım bılen varmı?

  7. yüreğinize sağlık allaha razı olsun….

  8. çok çok beyendim hiç bukadar derinden
    etkilenmemiştim elinize dilinize yüreğinize sağlık allah hepinizden bin
    kere razı olsun allaha emanet olun alasmaladık

  9. fatma nur

    çooooooooooooook güzel ilahi yaa

  10. s.a.biz kısık sesleriz ,minareleri ezansız bırakma ALLAH ım.Ya çağır şurda bal yapanları ya koansız bırakma ALLAH ım.Müslümanlıkla yoğurulan yurdu müslümansız bırakma ALLAH ım (amin)ilahilerinizin devamını dileriz ve yaptığız çalışmaları beğenmeyenlere ALLAH hidayet versin BAŞARILAR (A.E.O.)

  11. s.a. yine gözyaşı yine özlem hepsi alemlerin rabbi olan mevla teala hz. için emeği geçen bütün herkesten allah razı olsun allah hepimizi hayırlı kul rasulüne hayırlı ümmet eylesin AMİİİİN(allaha emanet olun)

  12. s.a.çok çok beğendik emeğinize sağlık allaha emanet olun

  13. Emeği geçen arkadaşlardan Allah razı olsun çok güzel bir ilahi
    slayt da çok güzel Sağlun

  14. Minik peri

    ALLAH SİZİN GİBİLERDEN EBEDİYEN RAZI OLSUN AMİN

  15. nazlı can

    hayatımda bukadar beni etkileyen bir ilahi daha yok sanırım harika yazandan allah razı olsun.muhteşem,

  16. ebru uzun

    mükemmel tek anlamıyla şükürler olsun rabbimize böyle güzellikleri bize nasip eglemişş mükemmell…..

  17. cok güzel ama güzel söylüyemiyor bizim hoca daha güzel söylüyor…

  18. ben daha 12 yaşındayım ama kuranı kerimin tamammını ezberledim ilahi dinlemek benim hobim bu ilahiyi yaptığınız için sizler seviyorum .nese size bay bay ben hergün sizin içn ilahi dinicem

  19. kod adı afacanlar

    ben şahsen çok beğendim emeği geçen herkeze tşkür ederiz sağ olun var olun allah ne muradınız varsa versin allah tuttuğunuzu altın etsinsizleri çok seviyoruz buradada bir eviniz var bilesiniz bay bay kuzucuklarım

  20. cok güzel ilahiler ağzınıza sağlık vidoa da cok güzel olmus Allah razı olsun

  21. bu ilahi umarım güzeldir daha yeni dinliyorum

  22. yaaaa güzel ilahiler var dinnerken ağlıyasım gelio yani…

  23. çok güzel olmuş peygamberimizin duası tüm müslümanların üzerine olsun slm sana ya resurrullah (sav)

  24. harika olmuş bütün müslümanların üzerinden peygamber efendimizin kokusu olsun

  25. güzel olmuş peygambere selam olsun SAV

  26. ÇOK GÜZEL İLAHİ SAĞ OLUN SÜLEYMAN HOCAMI CANDAN SEVDİĞİMİ İLETİYORUM ALLAH RAZI OLSUN İNŞALLAH ALLAH’A EMANET OLUNUZ

  27. ÇOK GÜZL İLAHİ

  28. Selam.Herzamanki gibi muhteşem çünkü içindeki kişi muhteşem.Allah emeği geçen herkesten razı olsun.Ancak gerçek duygular yürekleri titreştirir. Gerçek aşkla ancak kalbin gözyaşları akar.Ve biz layık olamamaktan mı yoksa aşktan mı gözyaşı döküyoruz onu da bilemiyorum.adım gibi bildiğim tek şey ben Alemlerin Rabbi’ni ve O’nun Habibi’ni çoktan da öte çok seviyorum.Rabbim cümlemizi kendine kul Habibi’ne ümmet eylesin.Amiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnn

  29. mükemmel olmuş

Bir Cevap Yazın

