mihenk.org

4 responses to “mihenk.org

  1. ya alim ya talebe veya bunları dinleyen veya
    sevenlerden ol.beşinci olma ki,helak olursun
    hadisi şerif.

  2. ve aleyna aleykum selam
    can kardeşim bende görüşmeyi çok istiyorum ama bir türlü sana ulaşamıyorum.
    mesenen hep kapalı.inşallah görüşürüz.sende
    allaha emenet ol allah yar ve yardımcın olsun.selam ve dua ile.

  3. esselamu aleykum ravza kardeşim 🙂
    niye görüşemiyoruz. inşaAllah görüşelim kısa zamanda
    dualarıa amin diyorum seni Rabbime emanet ediyorum

  4. esselamu aleykum din kardeşim çok güzel olmuş dokunaklı insanın ağlayası geliyor.her şey onun için.MUHAMMED a.s.v yaratmasam dünyayı yaratmazdım diye buyuruyor allahu taala.allahım zatına tam manasıyla kul habibine tam manasıyla ümmet olmamızı nasip eyle. selam ve dua ile

Bir Cevap Yazın

