“iki”

509397732_5e4c101e2a.jpg

“deli başım akil olmuş
yar Seni bildim bileli…
 
Yeşilinden nehir akmış
Gönle Seni gördüm göreli…

Sevda kalbimi yırtar olmuş
Yar Seni sevdim seveli…”

Rasul aşığıyım…
2004 yazı Seni (sallallahu aleyhi ve sellem) görmüştüm…
geçtiğin yollardan ben de yürümüştüm…
ah…hatıranla ağlamış,gülmüştüm…
Rasulüm…
gelemem…
gönül deli oldu bundan böyle…

şimdiyse …
canımın parçalarından “iki” parçası Sana (sallallahu aleyhi ve sellem) gelmekte…
canım o “ikiyle” Sana (sallallahu aleyhi ve sellem) gelmekte…
ve selamımı Sana (sallallahu aleyhi ve sellem) iletmekte…
alırsın inşaAllah…
ve …
çağırırsın artık beni de…
beni de…
hayırlısıyla gidip gelirler inşaAllah

öz be öz kardeşimin lafıyla bitirirken…
duada hala kalbim ve dilim…
ama seneye bekle beni Mekke
ve ey şehirlerin anası Medine…
kimbilir?
Allah cc bilir…
Allah cc büyük…

“Hayeller “iki“ye düştü…
vuslata “iki” erecek…
kalbim o “iki“ye atacak ve Sana (sallallahu aleyhi ve sellem)…”

MimNun

4 responses to ““iki”

  1. eyvAllah kardeşim.
    Allah cc iki cihan saadetiversin wesssselam

  2. aleykum selam MimNun. Bu sorunuza öyle askla ve coskuyla ” _ evet gittim medine ye .” demek isterdim ki ama hüzünle söylüyorum gi-de-me-dim.. su an hatirima gelen bir hayal beni duru- lastirdi ( bulaniklasan su dünyaya inat ) insaAllah bulusuruz Elif Be Te Se Cim …. MIMNUN FERZAN ….. YE olarak …Böylesine Berrak bir misafirhane hazirlamissiniz yorumlarimizla senleniyorsa ne ala ..Hayirli paylasimlar diliyorum vesselam ..

  3. esselamu aleykum FERZAN kardeşim
    ne güzel bir sözmüş yazdığınız.
    evet Rasulullah gönlümüze düştü elhamdülillah.
    yakıyor da yakıyor haklısın.
    inşaAllah gitmek nasip olur kardeşim.
    yokssa gittiniz mi?
    bakarsınız medine de buluşuruz MİMNUN FERZAN olarak…:)))
    yorumlarınızla senlendiriyorsunuz.
    Allah cc razı olsun
    dua ile

  4. NazaN bekiroglu nun cok sevdigim bir cümlesi vardir .. hani söyledikce insanin icini eritenlerden … “Ne mutlu gönlüne SEN düsene ve Ne mutlu SENiN gönlüne düsene …” Bu ifadeler Züleyha Nin Yusuf una nagmeleriydi … ben de bu siirane satirlari okuyunca bir kez daha fark ettim… Resulullah (s.a.v.) bir kimsenin gönlüne düsmeye görsün .. yakar da yakar … Bizlere de bulasdirdigin icin bu ates-i aski sagol.. .

Bir Cevap Yazın

