ÜDS…

Pazar Günü ÜDS  sınavına girecek olmanın yaşattığı bir tedirginlik varken üstümüzde,

yine Allah’tan (s.w.) ümitli ve duacıyız bolca!

hatta kendimden de ümitliyim…

sadece yüksek lisansa az bir zaman kala çalışma maratonuna girmek sıkıntıya sebep oluyor.

kaç senelik İngilizce öğrenim hayatımda çok çektim şu phrasal verbs’ten !

Allah (s.w.) sonumuzu hayr eyleye…

ÜDS’ye tüm gireceklere yardım etsin İnşaAllah.

mimnun

5 responses to “ÜDS…

  1. ben böyle üdsye alese falan girdim ama nasip değilmiş yükseklisans yapmak
    resmen kaçrıdım başvuru tarihlerini
    vardır bunda da bir hayr ama üzgünüm.

  2. iyiymiş kardeş maşaAllah. sonuçta “64” olmuş senin olmuş 🙂

    ben sinema okudum ama ilahiyat yükseklisansı istiyorum Allahın izniyle
    o bölüm üds istemiyormuş
    yapanlara sorduyduk zamanında
    inşAllah hala istemez

  3. benimde üds pek iç açıcı değildi ama kpds de düzelttim durumu
    kpds den 64 aldım kurtardım galiba 🙂

    hangi bölüm o üds istemiyor ?

  4. ve aleykesselam 🙂
    sonucu sormanızdaki teveccühten dolayı eyvAllah diyorum
    ama durum pek iç açıcı değil ki
    bene de lazım değil imiş zati.
    yüksek lisans için girdiğim bölüm üds müdese sormeyo çok şükür 🙂
    tercübe oldu 🙂

    inşAllah sizinki iyidir? (bu da bi soru )

  5. es selam

    internette dolaşırken rastladım blogunuza 🙂
    merak ettimacaba kaç aldınız üds den 🙂 bir üds mağduru olarak

Bir Cevap Yazın

