adım adım…

başörtülü öğrencileri artık öğretim görevlileri dersten çıkaramayacak.
ne güzel bir haber.
inşaAllah devamı gelir.
arkasında durur büyüklerimiz verdiği sözlerin.
bu dava çok şey kaybettirdi geçen zamanda.
yeniden toparlanır bazı şeyler, yeniden kazanılır kalpler inşAllah.

haber için
http://www.haber7.com/haber/20101004/Turbanli-ogrenci-dersten-atilamayacak.php

One response to “adım adım…

  1. Süleyman Özerol

    Dini çaputa endeksleyerek siyasi prim yapanlar; inşallah bir gün dinin gerçek anlamını öğrenirler.

Bir Cevap Yazın

