Bir adam şehre girdi koşarak

TÜYAP ‘a kitabını imzalatmak ve bizzat kendisini görmek için gittim. Yukarıda görülen kitabı severek aldım ve Tarık Tufan abiye imzalattım.  Kitabı birkaç saatte bitti. Eğer Meksika Sınırı’nda tanıyıp, şimdilerde Kafa Dengi’yle devam eden programcılığını beğeniyorsanız ve senaryosunu yazmış olduğu Uzak İhtimal filmini de sevmişseniz kitap tavsiyemizdir. Asıl sizi vuracak olan şey kitabın adının nereden esinlendiğidir. bizden söylemesi

2 responses to “Bir adam şehre girdi koşarak

  1. ben de ismin nereden esinlendiğini bilince daha bi sevdim kitabı
    alıntınız için de teşekkür ederiz

  2. kitabın isminin nereden esinlendiğini bilince daha bi şevkle başladım okumaya herkese tavsiye ederim.
    “Oysa aşk, masa üstündeki kurmalı saattir.Gözlerine bakmayı ,ellerine dokunmayı gerektirir.
    Dostluklar da böyle bir yanıyla.
    Siz sanırsınız ki, o eski dostlar bıraktığınız yerde aynı mekanik döngüyü sürdürürler.
    Öyle değil.
    Dostlarda kurmalı saatler gibidir; onların da kalplerine dokunmalısınız.
    Teknoloji kola takıldığı anda çalışan saatleri icat etse de, sahici hayat hala kurmalı saatlerde akıyor.”

Bir Cevap Yazın

